The browser you are using is not supported.

Try one of them Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera

Διαγωνισμός ΑΜΒΥΞ «Βάλε Γκολ»

Διαγωνισμός ΑΜΒΥΞ «Βάλε Γκολ»

18/02/2019

Ο σκοπός

Μας ανατέθηκε να σχεδιάσουμε, να υλοποιήσουμε και να επικοινωνήσουμε μια πανελλαδική ενέργεια για την πελάτη μας ΑΜΒΥΞ με στόχο την ενίσχυση πωλήσεων. Δημιουργήθηκε ένας διαγωνισμός που έτρεξε κατά την καλοκαιρινή περίοδο σχεδόν σε όλες τις αλυσίδες λιανικής της χώρας. Συμμετείχαν επτά μάρκες: Bud, Serkova, Serkova Crystal Pure, Grant’s, Bacardi, Bombay, Ktima Alpha Malagouzia.

 

Η πρόκληση

Το βασικό ζήτημα ήταν ότι έπρεπε να συνδεθεί η ενέργεια με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2018 με έμμεσο τρόπο χωρίς να αναφέρεται ευθέως η συγκεκριμένη ονομασία. Ταυτόχρονα, χρειαζόμασταν ένα σύντομο και ξεκάθαρο μήνυμα προς το κοινό μας.

 

Η ιδέα

Επιλέξαμε να επικεντρωθούμε τη λέξη «γκολ»  ως βασικό συστατικό της δημιουργικής ιδέας. Το slogan «Βάλε γκολ» δημιουργήθηκε ενώ παράλληλα χρησιμοποιήσουμε χαρακτηριστικά στοιχεία γηπέδου στην εικαστική μας προσέγγιση.

 

Το project

Ακολουθώντας την ομπρέλα του «Βάλε γκολ» σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε τον μηχανισμό της ενέργειας που περιελάμβανε και την διαδικασία ανάδειξης νικητών (κλήρωση) και τα δώρα. Δημιουργήσαμε ειδικές πλατφόρμες συμμετοχής μέσω SMS και web. Το “valegoal.gr” δημιουργήθηκε ειδικά για την ενέργεια και για την ενημέρωση, επικοινωνία και συμμετοχή του κοινού. Η καμπάνια περιελάμβανε επίσης, επικοινωνιακές ενέργειες στα σημεία πώλησης με προωθητικά υλικά, ειδικές κατασκευές και γευστικές δοκιμές. Επιπλέον, μια ειδική εφαρμογή δημιουργήθηκε και λειτούργησε σαν παιχνίδι instant win για το κοινό.

Η ενέργεια ολοκληρώθηκε με επιτυχία: περισσότερες από 131.000 συμμετοχές. Ένα μεγάλο δώρο (Hyundai i10) και 50 ακόμα δώρα για τους νικητές του διαγωνισμού. Αύξηση πωλήσεων για όλα τα brands που συμμετείχαν.

Comments are closed